måndag 23 mars 2009

Utmärkelse..



Jag har fått denna utmärkelse av utlandsmamman. Tack snälla du. Uppskattning är alltid lika trevligt att få. Jag har försökt länka till de jag vill sända denna utmärkelse vidare till samt utlandsmamman. Jag får göra som förut och säga länkarna finns längst ned på sidan i min blogg.


Jag har fler som jag skulle givit utmärkelsen , men som redan fått den. Jag försöker skicka till dem jag tror inte fått den och som jag givetvis tycker förtjänar den. Och Bimbo boy denna utmärkelse är ju som gjord för dig.

Sedan går den också till rara,fina Mitt nya liv..
och slutligen till saningsökaren, journalisten,författaren och humorristen Stefan Hagberg blog, han får dock finna sig i att dela den med Spiken, hans medförfattare och rådgivare. Stefan har väll inte direkt angivit detta, men det har jag förstått efter allt följt hans blog hur det förhåller sig.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Visst är det trevligt med uppskattning! Den här awarden är du värd tycker jag :)

Kram på dig

Anonym sa...

Hej! Åh vad du verkar ha det härligt med alla nyfödda djur.Visst är kycklingarna fina nu när dom är gula som små dunbollar. Blir lite avig, för här hemma är det då vinter ännu, tycks aldrig bli vår. var världens oväder igår det snöade först jätte mycket och stora flingor i nästa stund så trodde man det slutat snöa. Men hahah vad man bedrog sej. Men nu idag är det inte så mycket kvar av den snön som tur är. Gillar inte vinter och kyla. Har inte fattat riktigt vad den här utmärkelsen är för något ha haha. Jag är som jag är och tur det så jag inte blev som jag skulle hahah. Kram carian