söndag 15 mars 2009

Gul vår..




Jag var in till byn och mötte min favorititalienare cesco. Han var förman här förut. Och är en underbar kille, snäll,trevlig och bra på alla sätt. Jag saknar honom, och beklagade mig, då kom han hit idag med en del av sitt motorcykelgäng. Det blev en cappocino och en lång pratstund i solen utomhus. Jag köpte lite blommor också,fyra krukor små nejlikor. Två gula, och två orange-röda. Sen blev det två röda ranunklar också. Jag fick som tur var inte plats med mer i cykelkorgarna annars hadde jag köpt fler blommor. Igår började jag titta på melodifestivalbidragen, men kom på avvägar på youtube. Jag hittade Robert Gustafsson och Martin Stenmark när de var med i så ska det låta. De två slår alla i melodifestivalen med hästlängder. Sen kollade jag vidare på Robert Gustafsson i parlamentet och även på skansen. Det blev en trevlig kväll med en hel del skratt. Han är suverän att sjunga o härma alla möjliga artister. Han måste vara en ekonomisk hit att ha som uppträder. Istället för en massa artister så kan han härma dem alla ..

4 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Då har du haft en riktigt skön dag! Härligt att det börjar blomma uppe hos dig också!
Idag har jag varit och tittat på hästarna igen...

Veronica sa...

Låter som en perfekt dag och ett gott skratt till Robert Gustavsson är ju inte helt fel :)

Kram

Anonym sa...

Kikar in för att säga hej. Hoppas allt är bra och att våren har kommit till er oxå. Ha det bra!

Anonym sa...

Hej!
Klicka på länken så förstår du ;o)