söndag 8 mars 2009

Mallig kille med två fruar..


Idag är det soligt och fint så jag var uppe tidigt. Torkade golven och sen cyklade jag en tur. Jag stötte på herr påfågel med två fruar. Franco kom förbi. Han har säkert gått ner 30 kilo, han väntar på mer operationer. Han har något som heter ernia i magen, jag vet inte riktigt vad det heter på svenska cystor kanske. Gubben jobbar ju här, men har varit hemma sedan före jul. Jag tvivlar på han kommer igen och jobbar. Nicola o jean piero dök också upp och det blev en diskussion om världsekonomin, ja den löste vi ju på en kvart. S å ge oss lite makt fixar vi krisen..

Hemma fritterade jag zuccini och squasch, gott. Nu ska jag lata mig en stund innan jag går ut i solen igen..

1 kommentar:

Veronica sa...

Jag blir så glad när jag får se "mitt" föl :) Tack så jättemycket för det! Oscar ser glad och pigg ut, vilken buskille :)

Kram på dig