torsdag 26 februari 2009

Utmärkelse-vintervärme x 2


Jag har fått en utmärkelse från två håll. Och eftersom det är två fantastiska tjejer som jag gillar skarpt, så blir man jätteglad. Det är från pysen73.blogspot.com och veraintoscana.blogspot.com . Tack så mycket.

Jag vet inte vilka som redan fått den, så den som vill får plocka upp den nu. Som ett litet tack för att ni läser min blogg. Jag har alltid tyckt om att dela med mig av det jag är med om, och att få en inblick i andras liv. Jag har sett i några bloggar man funderar på om man kan vara riktiga vänner på bloggen. Jag svarar det kan man. Tycker att man får en bra uppfattning om vad det döljer sig för en person bakom en blogg. Och de jag fortsätter och läser och kommentera är sådanna jag skulle välja som vänner irl också. Jag citerar en vännina: vänner är som änglar, det är inte alltid de syns ,men de finns alltid där.

1 kommentar:

Veronica sa...

Det var fina ord som jag tycker stämmer alldeles utmärkt :)

Kram