lördag 21 februari 2009

Födelsedagsfölet


Här kommer veronicas födelsedagsföl, nu lite mer än en vecka gammal. Söt och snäll är hon. Annars är det mesta som vanligt här. Jag kömpar på för att besöka doktorn. Igår skulle det vara kvällsöppet. Jag och Tony for till Bonisiolo och äntligen skulle jag få komma till doktorn, trodde jag. När vi kom dit satt en lapp på dörren att det var stängt just den fredagen..Jag kan inte annat än skratta, får försöka nästa fredag få se hur det går. Jag köpte i alla fall en ny kamera som jag är nöjd med. det var den sista på rea. den hadde kostat kring tvåhundra euro och var nedsatt till 119 euro...Imorgon blir det carneval igen..Och denna gång förhoppningsvis med bra bilder.

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Så söt!
... och så typiskt Italien att det plötsligt bara är stängt när det egentligen skulle vara öppet... ;o)

Vicky sa...

...men jag tror jag skulle bli galen... samtidigt som du säger kan man inte gör så mycket mer än att skratta åt eländet...

Veronica sa...

Vad söt hon är! Det känns jätteskoj att ha en alldeles egen cyberhäst som jag kan följa :)

Ha det så bra på karnevalen med den nya kameran.

Kram