torsdag 19 februari 2009

Utmaning..

Jag har fått en utmaning av pysen . En rolig utmaning. Man ska svara på lite frågor om sig själv. Jag skickar sedan utmaningen vidare till dem som vill. Och antar man den så fyller man i fortsättningen själv på det som står med fet stil. Det är såklart frivilligt, men det vore skoj om ni alla som jag länkat till längst ned i min blogg ville anta den..

1. Jag är ingen sur klimmakteriekäring.

2. Jag gillar att ligga och guppa i havet på en luftmadrass.

3.Jag äter inte hästkött, ost eller blodpudding. Skulle äta skaldjur om jag inte blivit allergisk.

4. Jag säger ja till en mycket rik friare.

5.Jag ger mig sällan in i debatt med fanatiker.

6.Jag är duktig på hästar.

7. Jag stör mig på tupparna som gal hela tiden här.

8.Jag läser allt jag kommer över .

9.Jag är vackrast i mörkret.

10. Jag skrattar åt det som är roligt såklart..

11. Jag är en typisk tvilling om man tror på stjärnorna.

12.Jag har aldrig lyckats sticka klart någonting. Har gjort en halv vante i min livstid.

13.Jag är lycklig när min familj,jag och hästarna mår bra.

14. Jag trivs inte med falska personer.

15.Jag är dålig på att vänta. Det enda jag har tålamod med är djur.

16. Jag är rädd för eldsvåda att brinna inne. Och att något ska hända nära o kära.

17.Jag älskar många saker. Familjen,vänner,djur,havet,jordgubbar, resa m.m

18. Jag uppskattar lojalitet och uppskattning.

19.Jag tror på att den som sprider glädje får ett rikare liv.

1 kommentar:

segsliten sa...

Kul att få veta lite mer om dig!
Kram ☺