lördag 1 november 2008

Helg och jag är ledig


Jag skrev en blogg igår som blev borta i cyberspace. Lite från igår var att min favorithovslagare var här. Andrea heter han, han har hopphästar också han tävlar med. En snäll karl och bra med hästarna han skodde hingstarna. Och regnet öste ner på natten men sedan på dagen var det fint. Jag är ledig hela dagen idag, känns konstigt. Imorgon ska jag jobba en timme cirka sen är jag ledig. Det har vart fint idag med sol, men hagarna är full av små sjöar. Oscar och hans små kompisar stod ute o frös i regnet, men igår visade jag honom hur han kunde gå in under tak och gav honom hö där. Då vågade också de andra gå in under taket, de var rädda förut för det var nytt. Nu kan jag sova gott och veta oscar är torr o mår bra han gillar inte att bli blöt, och har ju nyss vart sjuk. Här är en bild på andrea och sugarcane hanover. den är från i sommras hästen har flughuva på sig.

Inga kommentarer: