söndag 16 november 2008

Dumpad....


Jag har nog blivit dumpad. Han skulle nog bli väldigt sårad om han insåg jag inte märkt det förän idag. Jag har dejtat en heting från firenze tio år yngre än mig. Vi träffades då och då för det är ganska långt emellan, men det passade mig bra. För en 2 månader sedan var det väldigt jobbigt och turbulent här på grund av krisen i travsporten. Detta upptog mig helt. Ibland hörde han av sig och undrade om vi skulle träffas. Jag hadde alltid en ursäkt jag orkade helt enkelt inte. Ja så idag så kom jag på, lite romantik i höstmörkret skulle vara fint. Då först upptäckte jag han raderat mig från tagged och från meilen..Och det är ett tag sen..Ja lite sorgligt , men jag får verkligen skylla mig själv. Han funkade inte som en man i byrålådan bara att ta fram när man vill. Märkligt hehe...Tänk vad anorlunda mot när jag var yngre då var det kärleken som kom före allt..Nu också egentligen men kärleken går på 4 ben och är sötare än någon man någonsin..

Idag har jag tagit det lugnt iförgår sträkte jag senorna i fyra fingrar när jag skulle ta en vild häst. Så jag har haft ont och inte riktigt kunnat stänga handen och har ingen kraft i den, men det blir bättre fortare än jag trodde. Jag hadde en bra ursäkt för att skippa städningen och köpte färdig mat av två kockar. Det blev sarde al sour och kycklingspett och friterade grönsaker m.m gott. Nu ska jag läsa meil jag fick från systersonen. Han fick en allergischock igår och hamnade på akuten..Men är hemma igen..På bilden min systerson vid markuskyrkan i Venedig. Och tack o lov det gick bra...

Inga kommentarer: