torsdag 20 november 2008

18 dagar till..


måste jag vara hemma från jobbet. Inte roligt alls, jag kollar hästarna från mitt fönster. Och gör säkert killarna tokiga med att lägga mig i. Men jag såg ju de glömde ge mat i en hage och glömde en medicin till en häst. Så jag sitter där som en annan dirigent. Ja och igår hoppade jag ner på ett ben och visade superpuckot hur man blandar ihop maten till ett sto som får extradiet för hon är mager. En kompis till mig i Torino som är tillsammans med en av italiens bästa kuskar hjälpte mig igår att ta reda på om kostnaderna för sjukvården. Jag behövde inte tänka på det för räkningen gick till något som hette imps vad det nu är, i och med jag skadat mig i jobbet. Bra för 700 kronor känns lite mycket nu när jag sparar för att åka till sverige i jul. 15 euro för min medecin räcker bra. .Idag är jag faktiskt mer öm , det krävs två kuddar för att sitta bra...jag läste i aftonbladet tomas quick tagit tillbaka erkännandena. Jag tror defenetivt den göken hör hemma på säter. Sen är det ju viktigt att veta om han begått morden så det inte går ännu en mördare fri. (tänker på solvieg kallos mördare som alla vet vem det är, men som inte kunde fällas) och det finns fler. Men jag är inte förvånad quick gör så här han har behov av uppmärksamhet och det blir ett avbrott i rutinerna från sjukhuset. Sen läser man att han skulle kunna få skadestånd..för han själv satt sig där? Och sedan så kvalar han in endå med sitt beteende att sitta där, oavsett har ju karln en skruv lös och det är bäst han är inlåst. Jag ska försöka få in en utlovad bild på tony nu..

Inga kommentarer: