lördag 13 juni 2009

Guppa....




I morgon tidigt på morgonen tar jag min cykel, cyklar in till byn. Sedan tar jag bussen och tjugfemminuter senare kommer jag att vara i Jesolo kring halv nio på morgonen. Jag sätter mig vid ett fik vid stranden tar en cappocino och en toast och njuter. Sen ska jag lägga mig på en luftmaddras i havet och guppa och njuta. Jag ska ha en solstol modell väldigt bekväm. Jag har min kylväska brevid med lite melon, vatten och colalight. Jag tar med mig tom kylväska med bara kylklampar i sen fyller jag på den vid en vanlig affär alldeles innan stranden. Någon gång under dagen äter jag lite lätt något grillat kanske och sedan en glass modell supergod ..Det är vad jag ska göra imorgon det är nog det vetigaste man kan hitta på i den här värmen bilden är från stranden jag ska till och på luftmadrassen guppar ulrika min systerdotter..

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Det låter som en alldeles ypperlig ide!
Ha det så skönt!

Tove sa...

Jag hoppas din dag blev precis så fin som du önskade! :-)