söndag 17 maj 2009

Ambulansen..







Hur detta fantastiska fordon har kommit i Biasuzzis ägo vet jag inte eller vad det är för sorts bil. Jag har bara hört att den användes som ambulans i öken o oändlig teräng. Numer så används den att skotta dynga på eller att köra hö, men bara när de andra traktorerna och lastbilarna är upptagna. Förklaringen står väll att finna inne i bilen. Varför ser den ut så? Jag skulle nog inte klara av att köra med benen rakt fram...Den bilden som är lite finare är Toss out och Zambesi bi i hingststallet rosorna blommar så fint nu..

6 kommentarer:

Vicky sa...

Fungerar den alltså!?! Vilket mirakel! Underbara rosor vid stallet :)

pappa B sa...

JAg undrar om jag skulle fråga om att få hyra den för vår resa upp till Nordkap? Bilen alltså *s*
Hej nere i solen. Eller det kanske är regn och rusk hos dig. Här i Göteborg är det blåsigt men solen tittar allt fram lite då och då.

lurigopalia sa...

utlandsmamman, ja den fungerar och är stark som en traktor. Men den låter...pappa B du kommer nog till nordkap lagom till vintern med denna för snabb är den inte..

Marica sa...

Rösta på mig?? http://baileyz.blogg.se/2009/may/baileyz-blog-award-omrostning.html#comment

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Va kul att få se toss out där han står och tittar ut!
Rosorna är ju inte heller fel att titta på!
Förstår att du haft trevligt med dina gäster!
Hälsningar från norr och där ljuset nu lever med oss dygnet runt!
Carin

pappa B sa...

Tjenare "kullan" allt väl i spagettins himmelrike?
Här har helgen börjat med ett glas rött och lite god ost, några feta bitar Gamle Ole