onsdag 14 januari 2009

I säng med Australiensaren


Ja det är inte så tjusigt som det låter och deffenetivt ingen partner jag valt att gå till sängs med. Det är årets influensa som kommer från australien. Jag har inte riktigt varit på alerten för att skriva bloggar. Jag har fått äckliga medeciner en typ paracetamol som brustablett urg..treo smakar som champange jämfört med detta. Hostmedecin också urk och c vitamin. I tisdags fick min kanin två små ungar jag tog kort på dem men jag försökte hålla samtidigt så det blev inte så bra de var så små så jag ville lägga ned dem i det fina pälsklädda boet mamman gjort igen. Den ena ungen ska fabio vår vetrinär ha , kanske behåller jag den andra få se..

2 kommentarer:

Veronica sa...

Nej usch för influensa. Var den lång och jobbig?!Börjar själv känna mig lite sådär konstig, hmm.

Hoppas att du mår bättre snart och vilka söta kaninbebisar du fått :)

Kram på dig! Krya på dig

Dennis Alexis Hellström sa...

Svar: Tack så mycket, gumman! :) Om du skickar mig din e-mailadress så ska jag skicka en ännu nyare och starkare låt till dig. :) Kram