fredag 13 augusti 2010

Shoppat glas




Mitt skåp med glas for i golvet igår. När jag kom hem på lunchen låg det glas över hela golvet. Jag bara stängde dörren och gick. Och återkom när jag varit ute och ätit lunch. Då orkade jag lite bättre ta itu med det. Sen idag har jag varit och köpt nya dricksglas ,vinglas och limoncelloglas och kaffemuggar. Det blev en extern hårddisk plus en massa annat också. Igår tog jag kort på vackra kloka Pandorea. Ett arabsto vars mamma har vunnit world championship för araber.Sista bilden är mina glas,vad säger man?

1 kommentar:

Tove sa...

Det var ju tråkigt med alla dina glas men det skedde ju utan din "åverkan". Själv lyckades jag slå sönder 11 av våra 12 vinglas som vi fick i bröllopspresent. Istället för att ta en pall och nå upp till en högre hylla så ställde jag mig på tå och tog stöd på mellanhyllan som bara är fast med pliggar under själva hyllan. Det gjorde ont i hjärtat vill jag lova.