onsdag 11 augusti 2010

En flickboksdrömm







Jag läste en serie böcker som flicka om en arabhingst boken hette svarta hingsten. Det var en bild som var tecknad på framsidan . Jag drömmde givetvis om att ha en svart arabhingst. Och nu har jag träffat honom, och jobbar med honom han heter Sabhin. Idag så provade jag tre olika showgrimmor på honom. Och med den med toffsar ser han ut som omslaget till boken svarta hingsten. Sen provade vi silver med strass och guld med strass. Jag tyckte han blev finast i silvergrimman. Jag sade upp mig själv på förra stället. Men här i italien får man ett sorts avgångsvederlag endå. Cirka en månadslön för varje år man varit anställd. Sen drar de lite skatt. Men det blev i alla fall cirka 45 tusen.Pengar jag inte ens kände till jag skulle få. De får bli en liten reservfond.

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Jag läste dem också. Han är underbart vacker. :)

Unknown sa...

Otroligt vacker hàst! Och grattis till "lottovinsten". :=)

lurigopalia sa...

Alexandra undrar om de böckerna finns än? Ja han är fin.

Johanna tackar har redan sprätt iväg 300 euro fick ju lov att köpa nya glas. Sen är min dator full så jag köpte en extra hårddisk 1 tb det ska väll räcka ett tag

Alexandra sa...

Jadå, det är jag ganska säker på. I alla fall så finns en del på biblioteket att låna. :)