torsdag 9 september 2010

Ny dator


Jag har varit utan dator i 2 dagar. Den gammla blev helt omöjlig till slut kunde jag inte logga in på nätet. Sista gången jag kom in tog det 30 minuter. Så nu blev det en ny dator. Jag har hittat ett ställe med både vettiga priser och kompetent personal inte alls långt härifrån.

Vad har hänt min gammla kanin dog igår den klarade inte viruset den fick. Den unga kämpar jag ger den ju sprutor. Den är lite bättre vi får se hur det går. Imorgon ska jag till Qurto d altino och min gammla arbetsplats. EQUINOX BI en av mina favoriter har kommit hem från usa så jag ska hällsa på honom. Ja de andra också. Det blev helt fel bild jag kan inte radera Baffy häller. Han är bättre i alla fall

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag àr ledsen fòr din kanin. Du verkar ha fullt upp med alla dessa sjuklingar. Vad hàrligt att veta att de fàr sà fin hjàlp utav dig. Kram