lördag 16 oktober 2010

Och en utmärkelse


Enligt instruktionerna ska man berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat och visa en favoritbild- Sen skicka den vidare till fem andra bloggare.

Ingen har väll missat att jag älskar hästar.

Min familj och vänner står högt på min lista.

Jag tycker kollibrier är något av det sötaste som finns-


Jag skickar denna vidare till:

Vardag på Secilien :Hon är ung ,hon är tuff och har humor jag ser fram emot varje nytt inlägg.

Utlandsmamman: Det är härligt att få dela denna familjs vardag och fest och så har jag fått många bra tips här.

Food and Interiors: En fest för ögat och en lisa för själen att se de vackra bilderna i den här bloggen.

Aglio e olio: Underbar mat och vackra bilder en guide till det Italienska köket..

Troll och Citroner: Jag är en konstälskare och tycker om att läsa om lite sagor och myter också

3 kommentarer:

Vicky sa...

Tusen tack! Det värmer :)

Unknown sa...

Tack sà hjàrtligt!

Wenche sa...

Tack så mycket,det var gulligt av dig!