lördag 16 oktober 2010

Jag fick en utmärkelse..


Den här utmärkelsen fick jag från Johanna som har en blogg som heter vardag på Cesilien. Jag krånglar och krånlar men fixade inte att länka. Men länkar till samtliga finns längst ner på sidan. Jag ska skriva sju saker om mig själv.


Jag har jobbat på en tapetfabrik, den gick i konkurs 3 måndar efter jag börjat.


När jag var liten kallades jag putte.


Jag avskyr ost


jag är vänsterhänt


jag gillar att läsa


jag är allergisk mot mygg och kliar hål på myggbetten i sömnen,ser ut som en med mässlingen nu.


Jag har vunnit en danstävling (DISCODANS) på Tenerife någon hadde spetsat min drink med något,jag dansade så skorna blev blodiga-


Den här utmärkelsen sänder jag vidare till


Livet på citronodlingen och Pysen


Stefan Hagbergs blogg


Bimbo boys blogg

Nya äventyr

Toves sida

Trottinglady

Sophie (i Italien)